Produsele cumpărate de la PARFENIE RĂZVAN-VASILE I.I pot fi returnate în următoarele situații:

a) Produsul pe care l-ați primit nu este conform cu specificațiile de pe website-ul nostru

În acest caz puteți cere înlocuirea produsului cu unul conform (dacă există în oferta noastră) sau puteți cere rambursarea contravalorii. De asemenea, se poate agrea să primiți un alt produs, urmând să plătiți diferența de preț (dacă produsul înlocuitor este mai scump decât cel comandat inițial), respectiv să vi se ramburseze diferența (dacă produsul înlocuitor este mai ieftin decât cel comandat inițial).

În acest caz, clientul trebuie să returneze produsul, costurile de returnare și de transport vor fi suportate de PARFENIE RĂZVAN-VASILE I.I, dacă se utilizează același curier cu care a fost expediată inițial comandă respectivă.

b) V-a fost livrat din greșeală alt produs decât cel comandat

Va rugăm să returnați cât mai rapid produsul, pentru a putea fi înlocuit cu cel corect. Dacă produsul dorit de dvs. nu mai există în oferta noastră puteți să cereți rambursarea integrală a contravalorii.

Costurile de returnare și de transport pentru produsul înlocuitor (dacă este cazul) vor fi suportate de PARFENIE RĂZVAN-VASILE I.I.

Cumpărătorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage din contract, iar această perioadă de retragere menționată expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor.

Produsele personalizate, folosite, deteriorate sau care prezintă urme de uzura nu vor fi acceptate ca si retur!

Îți recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produsului. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat.

Contravaloarea produsului returnat se rambursează într-un cont bancar (în lei) deschis pe numele clientului în termen de 14 zile de la primirea acestuia.

În cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuită și ulterior sunt returnate, taxa de transport acordată inițial cu titlu gratuit, este suportată de client. Returul se va face prin aceeași modalitate ca la expediere, prin curierat rapid.

Te rugăm să verifici coletul în momentul în care îl primești de la curier, să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsul prezintă urme de deteriorare și să ne notifici în scris în termen de maxim 48 ore.

Dacă te-ai decis să returnezi produsul achiziționat de pe www.placasenzoriala.ro, te rugăm să completezi formularul de retur atașat mai jos (PDF) și în cel mai scurt timp o să va contactăm pentru soluționare.

Formularul trebuie completat de către client și transmis către adresa noastră de email: contact@placasenzoriala.ro